Jsme tu pro Vás každý pracovní den a chceme udělat maximum pro 100% spokojenost našich zákazníků. V případě, že Vám některý kus z objednávky nesedí, nevyhovuje, chcete zboží vrátit, nebo vyměnit, postupujte dle níže uvedených pokynů:

 

CO DĚLAT, KDEŽ JSEM OBDRŽEL NESPRÁVNÝ PRODUKT?

Nesmírně si vážíme každé objednávky, snažíme se ji vyřídit co nejdříve a bez chyb. V případě, že s Vaší objednávkou není něco v pořádku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@timme.sk a dohodněte se na další postupu. V případě, že je chyba z naší strany, bude vrácení produktu/výměna na naše náklady.

 

PŘEDTÍM, NEŽ NÁM ZBOŽÍ ODEŠLETE ZPĚT, SE UJISTĚTE, ŽE:

➛ Výrobek nemá odstraněné štítky nebo etikety ➛ Výrobek není poškozen nebo jakkoli znečištění například od make-upu / samoopalovacího krému … ➛ Výrobek je zabalen v původním obalu

Výrobce, který je poškozený/znečištěný/bez originálního obalu nebo odstraněnými štítky, nebude refundován.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží, které jste si zakoupili na timme.sk , timme.cz nebo www.timmefashion.com je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dní od převzetí zboží dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Od smlouvy je možné odstoupit vyplněným formulářem, který zašlete společně s vráceným zbožím. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy považuje za zachovanou, pokud jste zboží s vyplněným formulářem odeslali nejpozději v poslední den 14 denní lhůty. V dle § 1837 souladu písm. g) zákona č. 89/2012 Sb, zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je předmětem tohoto: • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze. • prodej zboží v chráněném ochranném obalu, který není vhodný vracet z hygienických důvodů nebo důvodů ochrany zdraví, a kterému byl po dodání tento obal porušen.

 

JAK PROBÍHÁ VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Víme, že vracení zboží, které Vám nevyhovuje nebo nesedí, může být občas nepříjemné, a proto se snažíme celý proces co nejvíce usnadnit. Formulář pro vrácení zboží naleznete níže na této stránce. Po vyplnění formuláře obdržíte na svůj e-mail potvrzení s unikátním kódem pro doručení zásilky, a další informace související s odesláním vráceného zboží k nám.

Zásilku nám můžete bezstarostně poslat prostřednictvím Zásilkovny

• na jednom z podacích míst Zásilkovny stačí při podání nahlásit unikátní kód zpětné zásilky

• obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá potvrzení o převzetí zásilky

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ZPRACOVÁNÍ VRÁCENÉHO ZBOŽÍ A VRÁCENÍ PENĚZ

Po doručení vráceného zboží do našeho skladu máme 5-7 pracovních dní na zpracování a nejpozději během následujících 7 dnů bude vrácena částka připsána na Váš bankovní účet. O zpracování vráceného zboží Vám přijde informace na e-mail.

Kupní cenu vám vrátíme nejdéle do 7 dní na účet, který jste uvedli. Při odstoupení od kupní smlouvy nebudou vrácené náklady za doručení zboží. V případě neoprávněného odstoupení od kupní smlouvy vám bude produkt vrácen na vaše náklady. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od začátku.

PLATÍM DOPRAVU PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

V této chvíli nenabízíme vrácení – odstoupení od smlouvy zboží zdarma. Poštovné je hrazeno odesílatelem zásilky a není společností TIMME refundováno. Nyní nabízíme službu pro snadné vrácení zboží, kdy můžete použít náš unikátní kód pro vrácení zásilky prostřednictvím Zásilkovny. Tato služba je zpoplatněna ve výši 69,- Kč pro Českou republiku a 2,99 eur pro Slovensko, částka za dopravu bude odečtena z celkové refundované částky.

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo s našimi službami, pošlete nám reklamační e-mail na info@timme.sk. Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení vaší reklamace, nebo pokud se domníváte, že jsme porušili vaše práva, můžete dle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh nám můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Víme, že vracení zboží, které vám nesedí, může být občas nepříjemné, a proto se snažíme celý proces co nejvíce usnadnit. Formulář pro výměnu zboží najdete níže na této stránce. Po vyplnění formuláře obdržíte svůj e-mail potvrzení s unikátním kódem pro bezplatné vrácení zásilek a dalšími informacemi odeslanými zbožím na výměnu k nám.

Zboží na výměnu nám můžete bezstarostně a bezplatně odeslat prostřednictvím Zásilkovny

• na jednom z podacích míst Zásilkovny stačí při podání nahlásit unikátní kód zpětné zásilky • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá potvrzení o převzetí zásilky

JAK PROBÍHÁ VÝMĚNA ZBOŽÍ?

Vaše výměna bude po doručení do našeho skladu zpracována do tří pracovních dní. Jakmile výměnu zpracujeme, zašleme Vámi vybrané zboží na adresu či výdejní místo z předešlé objednávky. Tato služba je zpoplatněna částkou 109,- pro ČR a 4,60€ pro SK kterou budete hradit při převzetí zásilky. (částka zahrnuje poplatek za dopravu a dobírku)

 

ADRESA PRO VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNU ZBOŽÍ:

TIMME s.r.o.

U Golfu 664/117

109 00 Praha 15 - Horní Měcholupy

 

POTŘEBUJETE POMOC?

Pokud máte nějaké otázky nebo problémy týkající se vaší objednávky, kontaktujte nás přes e-mail info@timme.sk Jsme tu pro vás každý pracovní den od 8:00 do 17:00 a vždy se snažíme udělat maximum pro 100% spokojenost našich zákazníků.

 

Formulář pro výměnu a vrácení zboží lze nalézt zde: Zobrazit fomulář